Openingsbarbecue seizoen 2022-2023

Op 10 september 2022 was het na 3 jaar wachten weer tijd voor de jaarlijkse barbecue ter opening van het seizoen 2022-2023.

Hoewel de weersverwachting ronduit slecht was is besloten om de barbecue binnen in de zaal van Nisipa te houden, maar zoals gewoonlijk hadden ook nu de weersvoorspellers het weer bij het verkeerde eind.

Het is de gehele middag droog gebleven en regelmatig was er zelfs een aangenaam zonnetje te zien.

Maar zoals het een KBO’er betaamd maakt binnen of buiten niet uit, gezellig wordt het toch!

De barbecue werd geopend door Ad van Meir onze voorzitter.

De slager, die wel buiten in het zonnetje stond, bereidde het vlees op vakkundige wijze voor de hongerige leden.

Hieronder een impressie van het binnen gedeelte van de barbecue.

Met de complimenten voor de slager en de vrijwilligers die er weer een mooie gezellige middag van gemaakt hebben.

We zien weer uit naar de barbecue van het volgend jaar.

Terug naad de pagina ‘Barbecue’