September 2022

Vakantiesluiting Nisipa

Nisipa is op 5 september weer open dus kunnen de activiteiten die in Nisipa georganiseerd worden weer starten.

Dagtocht naar de Floriade in Almere

Op 7 september was de najaar busreis naar de Floriade in Almere gepland.

Omdat er tot nu toe zijn er slechts 14 aanmeldingen zijn heeft Brabant Express te kennen gegeven dat de busreis bij dit kleine aantal aanmeldingen helaas niet door kan gaan.

Barbecue

Op zaterdag 10 september 2022 is het na 3 jaar eindelijk weer zover, we openen het seizoen 2022-2023 weer als vanouds met een barbecue.

Vanaf 15:30 uur bent u welkom op de binnenplaats van Nisipa.

De bijdrage voor deze barbecue inclusief een welkomstdrankje van KBO Nispen bedraagt € 20,= per persoon. Deze bijdrage wordt door onze penningmeester enkele dagen vóór de barbecue automatisch van uw bankrekening afgeschreven.

U kunt zich tot uiterlijk 5 september opgeven met vermelding van uw naam, uw adres en het aantal personen:

• met een e-mailtje te sturen naar secretaris-kbo-nispen@ziggo.nl
  • met een belletje naar telefoonnummer 06-8011 2015
  • met een sms’je, of een Whatsapp op dit telefoonnummer kan natuurlijk ook.

Voor de agenda

• Woensdagmiddag 19 oktober om 14.00 uur is er na enkele jaren afwezigheid weer een themamiddag. Deze middag komt een notaris het onderwerp ‘Testamenten en levensloop’ uitgebreid toelichten en kunnen vragen hierover gesteld worden. In de nieuwsbrief van oktober leest u meer hierover.
  • Woensdagmiddag 26 oktober om 14.00 uur is er de najaar modeshow van Hoffmans Mode. In de nieuwsbrief van oktober leest u meer hierover.
  • Zaterdag 12 november wordt feestelijk gevierd dat op 10 november ons meezingkoor Nispen Vocaal 12½ jaar bestaat. Het programma van de dag is in grote lijnen bekend maar moet nog verder worden uitgewerkt, dus leden van Nispen Vocaal, houdt deze dag de middag en avond vrij in jullie agenda’s.

Onze activiteiten:

Biljarten:

Geen info ontvangen.

Bingo:

Op 6 september is er om 19.30 uur een avondbingo met een loterij met mooie prijzen.

Op 19 september is er om 13.30 uur een middagbingo.

Fietsen:

Elke woensdag, start om 13.30 uur vanaf Nisipa.

Hobbyclub:

Op woensdag 14 en 28 september om 09.30 uur.

Jeu de boules:

Elke woensdag om 19.00 uur op de binnenplaats van Nisipa.

MediGym:

Elke maandagochtend, dinsdagmiddag en donderdagochtend in Nisipa.

Nispen Vocaal:

Op 13 en 27  september om 19.30 uur zijn de repetities van het koor.

Wandelen:

Elke woensdag, start om 19.30 uur vanaf Nisipa.

Rabo ClubSupport

Ook dit jaar doen we  mee met Rabo ClubSupport. We hopen dat jullie ons weer helpen aan extra inkomsten voor het organiseren van onze activiteiten.

Zij die KBO Nispen een warm hart toedragen kunnen hun stem op onze vereniging uitbrengen tussen 5 en 27 september. Iedere stem is welkom.

BeleefPlus beurs in Goes

Van RegioXpo ontving het bestuur het bericht dat zij op 23 en 24 september de BeleefPlus beurs organiseren in de Zeelandhallen in Goes.

Hoewel Goes met privé vervoer goed te doen is bieden zij, bij een deelname van minimaal 20 personen, de mogelijkheid om gebruik te maken van door hun georganiseerd groepsvervoer.

Als u interesse hebt om met het groepsvervoer naar deze beurs te gaan dit graag even melden bij secretaris-kbo-nispen@ziggo.nl of op 06-80112015.

Werkgroep Belangenbehartiging KBO -Kring Gemeente Roosendaal

Heeft u als oudere ondersteuning nodig van de gemeente?

Maak dan altijd gebruik van de vrijwillige WMO-cliëntenondersteuners van

KBO Kring gemeente Roosendaal.

U vindt de namen en telefoonnummers op de website van KBO Nispen

www.kbo-nispen.nl in het menu onder ‘Onze vereniging’ en dan onder ‘Werkgroep belangenbehartiging’.