november 2022

Afsluiting fietsseizoen 2022

Op 28 september was de lunch ter afsluiting van het fiets-seizoen bij het Puts Meuleke in Ossendrecht.

Omdat de weersverwachting slecht was is besloten om deze keer de tocht niet met de fiets maar met de auto te doen. Aanvankelijk zag het weer er beter uit dan verwacht maar op het einde van de middag begon het toch nog te regenen waardoor de auto toch een goede keuze bleek.

Optreden Nispen Vocaal

Op 13 oktober was er na een lange periode zonder optredens weer een optreden van ons koor. Het optreden was in het Woon-zorgcomplex St Michael in Essen (B).

Het was een geslaagde middag waarbij de bewoners van het woon-zorgcomplex vele liedjes meezongen en plezier hadden. De uitnodiging voor een optreden in het volgende jaar staat al gepland.

Themamiddag “(Levens)Testamenten”

Woensdagmiddag 19 okt was er na enkele jaren afwezigheid weer een themamiddag. Deze keer was het onderwerp het “(Levens)Testament”.

Notaris Bart Jongenele en kandidaat notaris Rachella van Markvliet Notarissen gaven een uiteenzetting en toelichting op de best wel taaie en ingewikkelde materie van het (levens)testament. Vooral het levenstestament en de daarbij behorende wetgeving spelen een steeds belangrijkere rol in ons leven. Al met al een zeer interessante middag waarvan binnenkort een wat meer gedetailleerd verslag op de website verschijnt.

Reis naar de Kerstmarkt in Oberhausen (Dld)

Op woensdag 7 december gaan we naar de Kerstmarkt in Oberhausen (Dld). Klik hier voor alle informatie over deze busreis.

Voor in uw agenda

• 14-12-2022: Kerstviering in Nisipa. Meer informatie hierover in de volgende nieuwsbrief.
  • 17-01-2023: Seniorenbeurs in Veldhoven. Meer informatie hierover in de nieuwsbrief van december.

De agenda met alle activiteiten van deze maand en de volgende maanden vindt u op onze website www.kbo-nispen.nl  Kies in het menu ‘Agenda’

Biljarten:            Geen info ontvangen.

Bingo:                De avondbingo is op 1 november om 19.30 uur met aansluitend een loterij met mooie prijzen.
                          De middagbingo is op 21 november om 13.30 uur.

Hobbyclub:        Op woensdag 9 en 23 november om 09.30 uur in Nisipa.

Jeu de boules:    Elke woensdag om 14.00 uur op de binnenplaats van Nisipa.

Kaarten:            Rikken voor ouderen 2e ronde op 14 november 13.30 uur.

MediGym:          Elke maandagochtend, dinsdagmiddag en donderdagochtend.

Modeshow:        Op 26 oktober om 13.30 uur in Nisipa.

Nispen Vocaal:   Op 12 november vieren de koorleden het koperen jubileum van hun koor met een middagje bowlen en s ’avonds een buffet.
                            Op 8, 22 en 29 november om 19.30 uur repetities van het koor. (LET OP: Dit staat foutief vermeld in de papieren nieuwsbrief)
                            Op 10 november om 14.00 u een optreden bij woon-zorgcentrum St. Elisabeth in Roosendaal.

Wandelen:         Elke woensdag, start om 9.30 uur vanaf Nisipa.

Rabo ClubSupport

Het bedrag dat wij hebben ontvangen van de Rabobank is € 537,60.

Het bestuur bedankt iedereen die op KBO Nispen heeft gestemd!

Heeft u als oudere ondersteuning nodig van de gemeente?

Maak dan altijd gebruik van de vrijwillige WMO-cliëntenondersteuners van KBO Kring gemeente Roosendaal.

Terug naar pagina ‘Nieuwsbrieven’