februari – maart 2020

Bingo:

De maandagmiddag bingo is op 17 februari. Aanvang 13.30 uur in Nisipa

De dinsdagavond bingo  met loterij is op 7 april.

Iedereen is welkom op de bingo’s.

Biljart:

Zie uitgereikt programma

Kaarten:

Rikken voor ouderen: 10 februari.

Rikkeizer 2020 : woensdag 5-12-19-26-februari en 4 maart

Aanvang 13.30 uur in Nisipa.

Iedere kaartliefhebber is welkom.

Wandelen:

Elke woensdagmorgen. Vertrek 09.30 uur bij Nisipa.

Medi-gym:

(Opmerking Webmaster: Deze tekst staat niet in de papieren nieuwsbrief!)

Door omstandigheden kunnen de MediGym ochtenden tot nader order niet doorgaan.

Zodra er meer informatie is wordt die hier vermeld.

Hobbyclub:

Op woensdagmorgen 5-19 februari en 3 maart. Aanvang 09.30 uur.

Nispen Vocaal:

Repetitie: Dinsdagavond 11 februari.

KBO-AKTIE Schouwburg De Kring:

(Opmerking Webmaster: Deze tekst staat niet in de papieren nieuwsbrief!)

11 maart 2020 Toneelvoorstelling Tonio

klik hier voor meer informatie

Voor de Agenda:

12 maart: Modeshow.

25 maart: Jaarvergadering.

3 mei: Korendag t.g.v. 10 jaar Nispen Vocaal.

De Nieuwe Donorwet:

De Vrouwen Vereniging Nispen heeft op woensdag 19 februari in Nisipa om 19.30 uur een voorlichtingsavond, waar leden van de KBO ook van harte welkom zijn.

De avond wordt verzorgd door RIVM i.s.m. de Nederlandse Transplantatiestichting en het ministerie van WVS, in het belang van ouderen. Er is geen goede of slechte mening maar wel stellingen waarover gediscussieerd wordt met een quiz en film. Zo ontstaat er bewustwording en kunnen senioren een onderbouwde mening vormen om zelf de keuze voor of tegen orgaandonatie kenbaar te maken.

Adviseurs KBO-Kring Gemeente Roosendaal

Heeft u als oudere ondersteuning nodig van de gemeente maak dan altijd gebruik van de vrijwillige wmo- cliëntenondersteuners van KBO -Kring gemeente Roosendaal

Klik hier voor de contactgegevens van de adviseurs

Bericht ontvangen van Toneelvereniging ‘Onderling Kunstgenot’ Nispen:

Nispen,  januari 2020,

Aan KBO Nispen,

Hierbij willen wij u uitnodigen voor onze try-out voorstelling die wij verzorgen op: woensdagavond 11 maart 2020.

Aanvang 20.00 in Zaal Verhoeven, Dorpsstraat 87 te Nispen.  Als vaste bezoekers van onze try-out voorstelling hebben wij voor deze avond een speciale groepsprijs n.l. € 7,50 p.p. (normaal €10,- p.p.), incl. 1x koffie of thee.

Dit jaar spelen wij de tragikomedie “Liefde? Van Speijkstraat 27

In een leegstaand huis wordt ingebroken. De nieuwe bewoners maken het zichzelf gemakkelijk. Het huis is van Toos. Zij heeft het huis geërf en wil het verkopen. Maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Er zijn namelijk verdenkingen dat in het huis criminele activiteiten plaatsvinden. En ook de nieuwe bewoners lijken maar niet te willen vertrekken. Hebben zij met die criminele activiteiten te maken of is er iets anders aan de hand? Niet alles is altijd wat het lijkt….

Een toneelproductie over geluk en liefde, over bedrog en solidariteit, over verdriet en troost en dat alles ruim overgoten met humor en ontroerende relaties.

Hopelijk mogen wij u begroeten op deze avond.

Opgave voor 1 maart graag via mail:  kbonispen01@outlook.com  en eventueel tel:0165-537848

Met vriendelijke groet namens toneelvereniging Onderling Kunstgenot, Nispen

Secretaris,