januari 2023

Busreis Kerstmarkt in Oberhausen

Op 7 december was de busreis naar de Kerst-markt in Oberhausen.

We hadden een mooie dag uitgekozen en de sfeer op de Kerstmarkt was gezellig. Soms kwamen de groepjes elkaar tegen en was er weer veel te vertellen.

Kerstviering in Nisipa

14 december was de Kerstviering in Nisipa. Zo’n 120 leden bezochten de viering onder leiding van Claude Covemaeker en muzikaal omlijst door ons koor Nispen Vocaal.

Na de viering werd er  genoten van de lunch en een gezellige middag met muziek van Marianne van Rommers Entertainment. Gewoontegetrouw werd de feestdag afgesloten met een loterij.

Kerststukjes maken

Één dag na de kerstviering werden onder  de bekwame leiding van Peet’s Bloemen-shop Kerststukjes gemaakt. De KBO dames lieten al hun creativiteit de vrije loop en de resultaten mochten er zijn.

Seniorenbeurs in Veldhoven

Van 17 t/m 22 januari 2023 is de Seniorenbeurs in Veldhoven.

Meer informatie vindt u in de vorige nieuwsbrief.

Voor de bezorgers van deze nieuwsbrief zijn vrijkaarten beschikbaar. Als u geen bezorger bent en toch een vrijkaart wilt, informeer dan bij het bestuur of er nog kaarten beschikbaar zijn.

Onze activiteiten deze maand

Klik hier voor de agenda met alle activiteiten of klik op de activiteit voor meer info.

Biljarten: Senioren Biljart: 3, 5, 10, 12, 17, 19, 24en 26 jan.
  België-Nederland: 16 en 30 januari
  Gemeentelijke competitie: 2, 9 en 23 januari
  Onderlinge competitie: 13, 20 en 27 januari

Bingo: Op maandagmiddag 16 januari, 13.30 u in Nisipa.

Hobbyclub: Op woensdag 4 en 18 jan. en 1 febr.  om 09.30 uur in Nisipa.

Jeu de boules: Elke woensdag om 14.00 uur op de binnenplaats van Nisipa.

Kaarten: Rikken voor ouderen: 3e en 4e ronde op 9 en 30 jan. 13.30 u
  Rikkeizer 2023: 1 februari 13.30 u.

MediGym: Elke maandag, dinsdag en donderdag wordt er gegymd.

Nispen Vocaal: Repetities: 10, 24 en 31 januari.

Wandelen: Elke woensdag, start om 9.30 uur vanaf Nisipa.

Nisipa: De Kerst- en Nieuwjaarssluiting van Nisipa is van 23-12-2-0-22 t/m 08-01-2023.

Werkgroep Belangenbehartiging KBO Kring Gemeente Roosendaal

Heeft u als oudere ondersteuning nodig van de gemeente? Maak dan altijd gebruik van de vrijwillige WMO-cliëntenondersteuners van KBO Kring gemeente Roosendaal.

U vindt de namen en telefoonnummers hier